Home
Home
*BULETIN TERKINI..!*
Leave URL - Nanti aku BW semula, ok..!!! =D
Wordless Wednesday 12 : It's Media..!
Wordless Wednesday 11 : SABAR
TAHNIAH kepada PEMENANG..!
11 ORANG YANG MENDAPAT DOA MALAIKAT
Wordless Wednesday 10 : Just say THANKS..!
Bangkit Cheese
Saturday Car Boot Sale 2014
Jom Daki Gunung Kinabalu..! @__@
Tempahan Kepala Patung - DH1000 (S005)
Majlis Mega Mawlid 2014 Bersama Habib Syech Assegaf
Sampai bila-nak nangis ni..!!!
Segmen Blogwalking by Izzati Amira
LETS CHILL GIVEAWAY BY MAMA DARWIISH
SABAR
Bersyukur - itu Nikmat Bahagia
Hanez Suraya Saman MAS - Apa kes ?
Segmen : Cari Followers Mei !
Smile Giveaway by Shad
Think Positive..!
Wordless Wednesday 9 : Jelous
Seminar Hidup Luar Biasa 2014 - Dr Azizan Osman & Afdlin Shauki
Segmen Bloglist Bubblynotes.Com 48 Jam #1
I repeat-ABORT..!
Tempahan M(H)1001 - DH1000 (S004)
Tempahan Kepala Patung - DH1000 (S003)
KEPALA PATUNG - Second Hand
FEMALE HALF BODY MANNEQUIN
Hari Guru 2014 Giveaway RM100
Bagi Bunga dari Najis
Segmen Blogger Aktif
1st Time MEROTI..!!!
Segmen Blog Review..!!!
DIY - erk..!
Be Strong Gurl..!
CALL
Warna-warni Kehidupan di PEJABAT
TEMPAHAN - KP01 & KP02
Wordless Wednesday 8 : Just CARES..!
Thank you..! For ur support..!
Dato' Aziz Sattar meninggal dunia
TAKDIR 2 BERADIK - Innalillah...
POPIA NESTUM
CHEESE TART-HARGA PROMOSI..!!!
TAHNIAH..!-Peserta yang menang (GA by Ika)
Sikap Sham Kamikaze - Hipokritkah kamu..?
Wordless Wednesday 7 : Thanks Allah
Sahabat Sejati
Anak Kecil Dan Seketul Batu
It's about LIFE...
Segmen: Hasrul Hassan Perkenal Blogger Blogspot Baru
Cuti Ooo Cuti...

Hari Guru 2014 Giveaway RM100

Assalamualaikum...



Wah...kena berucap...ehem..ehem...hurm (garu dagu)

Assalamualaikum...

Khas kepada cikgu-cikgu-guru-guru-pensyarah-pensyarah
Yang tergolong dalam group pendidik-pengajar
tak kisahlah siapa pun yang telah mendidik aku-
secara langsung atau tidak langsung-
kena fire tang tang tu jugak..!
Pernah rotan aku..! (Nanti yerk..!)
itupun sebab tak siapkan latihan / tugasan-
Kena round padang sekolah time PJK-
ramai-ramai sebab tak bawa baju sukan
-konon nak hujan-sekali tak hujan..!- hambek ko
Pernah kena masuk kelas tahanan-
itupun sebab nak tolong membe siapkan latihan-
kalau tak, sorang la balik rumah-jalan kaki

Wahai pendidikku,

Even apa pun yang kamu buat kepadaku-
Aku dengan ini ingin mengucapkan,

  

TERIMA KASIH CIKGU..!!!
Sebab telah banyak sangat jasa yang korang curah kepada aku - 
even aku degil
yang bukanlah degil sangat pun kan..kan..

Yang sedaya upaya-berkeringat-peluh bagai
Marah aku,
Sindir aku,
Rotan aku,

Dan yang paling aku sayang kat kamu wahai cikgu-cikguku,

Korang tak pernah penat
NASIHAT KAMI..!!!

-Aku sayang sangat korang..!!!
even pernah jer aku tertidur dalam kelas
ngutuk-ngutuk-ampun maaf sangat

Kepada Pendidikku,

Yang beragama Islam
Moga Allah merahmati kamu semua..!

Yang selain agama Islam,
Moga perjalanan kamu sentiasa mudah dan lancar sentiasa..!




p/s : itu je kot..! hehe



Credit2u : mamiween (pic)

13 comments:

Lya Akif Imtiyaz said...

Good Luck ..

faizal mohamad twon tawi said...

Good luck!

saya dari GA yang sama http://syukurnyasihat.blogspot.com/2014/05/giveaway-rm100-tunai-sempena-hari-guru.html

Unknown said...

dari segmen yang sama!
salam perkenalan! salam ukhwah! :)


http://demahabbah.blogspot.com/2014/05/hari-guru-2014-giveaway-rm100.html

ieta mat sa'ad said...

As salam. Akak berkunjung dari dari GA yang sama ^__^
Hari Guru 2014 Giveaway RM100

Anonymous said...

salam... aisyah singgah dari segmen yg sama...gud luck >.<

http://aisyahambris.blogspot.com/2014/05/hari-guru-2014-giveaway-rm100.html

ZaridaIshak said...

jasa dan pengorbanan guru wajib dihargai semoga ilmu diberkati.
YB datang dari segmen yang sama no. 17. :)

Admin said...

Assalammualaikum dan salam sejahtera.
Saya ingin mengucapkan selamat berjaya kepada peserta GA sempena Hari Guru ini.

Dan terima kasih kerana sudi join GA ini.

Saya akan umumkan pemenang-pemenang untuk GA ini pada 26 Mei 2014. Dan harapan saya semua peserta telah pun blogwalking ke blog peserta-peserta lain memandangkan masa bertenang saya berikan agak lama.

Tahniah diucapkan terlebih dahulu seandainya terpilih menjadi pemenang kelak.

SELAMAT HARI GURU 2014

HASRULHASSAN.COM

#Komen ini adalah komen standard ditulis kepada semua peserta GA ini. :)

Maria Hasun said...

Blogwalking here from blog abg hasrul :)

mamamursyid said...

bw sini from blog HH.. good luck

PERMATABIRU said...

hai..gud luck singgah meninggalkan jejak..^_^

Lemonart said...

salam kunjung dari GA yang sama. Semoga berjaya :)

Iola said...

hai ^^ malam ni nak blogwalk puas puas..dari segmen yang sama ^^ all the best ya..jom lawat blog saya pula :)

http://iolacaviarofficial.blogspot.com/2014/05/giveaway-rm100-tunai-sempena-hari-guru.html

Dayang Deno said...

jalan2 dari segmen mr HH :)